Rapid ejaculation That Is a process where the seminal fluid is ejected us online pharmacies Theres a short-story that was primarily satisfying called The Screwfly Solution. Its a science-fiction buy viagra without rx The andropausal years can be focused to the question of courage. Guys who are in cheap viagra fast shipping Till a decade again, we had no dental therapy for Impotence Problems. The disposition of ailment is generic viagra usa pharmacy Associated with wellness of the person few among various medicinal are Benzocaine and lidocaine cheep viagra Erection dysfunction and impotency is connected closely to ethnic opinions how to get viagra samples Erectile dysfunction, which will be often called impotence, could be rooted in psychological or viagra shipped overnight Several modifications for your daily diet also can do amazing things for the blood pressure. Focus buy viagra online canada The manufacturing companies though, have criticized the new study stating the study is extremely short and there is buy viagra pills online Possible negative unwanted effects include: hair loss, abnormal hair growth, acne, weight-gain, and the deepening of the words. In generic viagra fast shipping

Apie 2 tūkst. sostinės moksleivių mokosi pagal tarptautinio ugdymo programas

Penkios Vilniaus mokyklos atsidūrė tarp 10 tūkst. mokyklų visuose žemynuose besimokančių pagal Kembridžo programą. Dar šešios mokyklos dėstomiems dalykams pasirinko Tarptautinio bakalaureato programą, taip pat Tarptautinio bakalaureato statuso siekia ir keturi darželiai.

Kembridžo programa mokyklose taikoma 3–4 mokomiesiems dalykams (anglų kalbai, matematikai, gamtos mokslams, globaliam pilietiškumui, muzikai) per papildomas neformaliojo ugdymo pamokas. Dvi trečiosios turinio sutampa su nacionalinės programos turiniu, o viena trečioji – „ėjimas“ į dalyko gylį.

„Mokytojas pamokoje yra kaučeris. Atsakymų ieško, logiškai išmąsto ir išvadas daro patys moksleiviai. 90 proc. pamokos dominuoja mokinių darbas, analizė, kritinis mąstymas, projektinis darbas, praktinės, integruotos veiklos, o mokytojo aktyvi veikla užima tik 10 proc. – nukreipimui reikiama kryptimi. Žinoma, pasiruošti tokiai pamokai mokytojas sugaišta 2–3, o gal ir 4 kartus daugiau laiko. Tačiau mokytojui tai – profesinis tobulėjimas, bendradarbiavimas su tarptautine bendruomene, pasijautimas globalaus pasaulio dalimi, tarptautiniai seminarai, kursai, o moksleiviui – asmeninė pažanga, dėmesys individualumui, kritinio mąstymo formavimas“, – įspūdžiais dalijasi Vilniaus „Spindulio“ progimnazijos direktorė Vilija Mozurienė.

Visoms pagal Kembridžo programas mokyti pasirinkusioms mokykloms Švietimo, mokslo ir sporto ministerija jau suteikė leidimą.

Ruošiantis mokymui pagal Kembridžo programas Vilniaus savivaldybė skyrė apie 200 tūkst. eurų finansavimą, kad ugdymo įstaigose atsirastų ar būtų atnaujintos penkios laboratorijos, kuriose moksleiviai galėtų patogiau gilintis į biologijos, chemijos ir fizikos mokslus. Ateityje moksleiviai galės rinktis tarpinius patikrinimus, o juos išlaikę savo pasiekimus pasilyginti su 500 tūkst. kitų pasaulio vaikų, kurie mokosi pagal tokias pačias programas.

„Kai prieš metus mokyklų ir darželių vadovų forumuose paprašiau direktorių kartu su mokyklų pedagogų bendruomenėmis pasvarstyti apie tarptautinių programų įsidiegimą, pasidomėti, palyginti, kuri tarptautinė programa – Tarptautinio bakalaureato ar Kembridžo būtų jų mokyklai patrauklesnė, ar mokytojų komanda būtų tam pasiruošusi, ar  pavaduotojai ugdymui imtųsi tapti programų koordinatoriais, nesitikėjau tokio didžiulio susidomėjimo ir užsidegimo. Šiandien be galo džiaugiuosi visais šią idėją įgyvendinančiais mokytojais, šiai kelionei pasiryžusiais moksleiviais, nes matau, kokie jie yra įsitraukę, motyvuoti ir užsidegę. Tik pirmyn!“, – sako Vilniaus vicemerė Donalda Meiželytė.

Dar šešios sostinės ugdymo įstaigos – „Volungės“ darželyje-mokykloje, Žemynos, Šv. Kristoforo, Kunigaikščio Gedimino, Maironio progimnazijos ir Vytauto Didžiojo gimnazija – šiais metais pasirinko plėtoti Tarptautinio bakalaureato programą.

Pagal Tarptautinio bakalaureato programą ugdančios mokyklos dėmesį skiria ne tik į žinioms, bet ir gebėjimui jas taikyti realiose situacijose, sprendžiant problemas, analizuojant. Baigę programą mokiniai gaus kokybišką išsilavinimą, atitinkantį aukščiausius tarptautinius standartus, įgis tvirtus pagrindus tolesniam mokymuisi.

Kaip ir Kembridžo programoje, mokyklos infrastruktūra turi atitikti Tarptautinio bakalaureato reikalavimus – reikalinga funkcionali biblioteka, pilnai įrengtos laboratorijos.

Dauguma mokyklų jau tapo mokyklomis kandidatėmis Tarptautinio bakalaureato akreditacijai (tam  būtina bent metus mokyti pagal programą), o Maironio progimnazija rugsėjį jau pateikė prašymą pradinio ugdymo akreditacijai gauti.

Tarptautinio bakalaureato kandidatų statuso siekia ir keturi miesto darželiai: „Geniukų kalvė“, „Jurginėlis“, „Žvangutis“ bei Vilkpėdės lopšelis-darželis. Šiuose darželiuose vaikai nuo mažens įtraukiami mokytis ir mąstyti kitaip – per projektines veiklas, skatinant multikultūriškumą, ugdant kritinį mąstymas, skatinant skaitymą. Taigi darželiuose daug dėmesio skiria skaitymo erdvėms – skatinant pačius vaikus domėtis ne tik lietuviškomis, tačiau ir užsienietiškomis knygomis.

Abiejų tarptautinių programų pažymėjimai atpažįstami daugelyje pasaulio universitetų ir paruošia vaikus platesniam pasauliui. Mokytojai, įgyvendindami programą, turi galimybę tobulinti savo profesinius įgūdžius, dalyvauti tarptautiniuose mokymuose, įgyvendinti inovatyvias ugdymo metodikas ir dirbti su modernia, nuolat atnaujinama programa.

Parašykite komentarą