Rapid ejaculation That Is a process where the seminal fluid is ejected us online pharmacies Theres a short-story that was primarily satisfying called The Screwfly Solution. Its a science-fiction buy viagra without rx The andropausal years can be focused to the question of courage. Guys who are in cheap viagra fast shipping Till a decade again, we had no dental therapy for Impotence Problems. The disposition of ailment is generic viagra usa pharmacy Associated with wellness of the person few among various medicinal are Benzocaine and lidocaine cheep viagra Erection dysfunction and impotency is connected closely to ethnic opinions how to get viagra samples Erectile dysfunction, which will be often called impotence, could be rooted in psychological or viagra shipped overnight Several modifications for your daily diet also can do amazing things for the blood pressure. Focus buy viagra online canada The manufacturing companies though, have criticized the new study stating the study is extremely short and there is buy viagra pills online Possible negative unwanted effects include: hair loss, abnormal hair growth, acne, weight-gain, and the deepening of the words. In generic viagra fast shipping

Verslumo įgūdžiai – jau mokyklos suole

Kelerius metus vykstantis verslumo kompetencijų pamokų integravimas į bendras ugdymo programas rodo puikius rezultatus – moksleiviai teigia stebintys savo kūrybiškumo, darbo komandoje bei iniciatyvumo kompetencijų augimą.

Inovacijų agentūros Pažangos departamento vadovė ir „Solve for Tomorrow“ projekto partnerė Patricija Reut sako, kad verslumo įgūdžiai – viena svarbiausių kompetencijų kiekvienai augančiai ir bręstančiai asmenybei, kuri padeda tinkamai pasiruošti savarankiškam ir sėkmingam gyvenimui.

Verslaus jaunimo gretos Lietuvoje sparčiai plečiasi

Šiemet atliktas Globalios verslumo stebėsenos tyrimas atskleidė, kad 18-34 metų amžiaus asmenys dvigubai dažniau kuria verslus Lietuvoje nei vyresnės amžiaus grupės atstovai. Tačiau tik pusė lietuvių pasitiki savo įgūdžiais ir žiniomis kurti verslą.

Todėl, pasak P. Reut, verslumo kompetencijų stiprinimas jau mokyklos suole gali reikšmingai prisidėti prie mūsų ateities verslumo kultūros ir bendro šalies konkurencingumo.

„Ankstyvas verslumo įgūdžių ugdymas padeda jaunimui pasiruošti realiam pasauliui ir išugdyti svarbias kompetencijas. Investicijos į jaunų žmonių verslumą padeda jiems ne tik suprasti verslo esmę, bet ir kurti inovatyvias idėjas, kurios ateityje gali paversti juos sėkmingais verslininkais“, – sako Inovacijų agentūros atstovė.

Anot pašnekovės, svarbu paminėti ir tai, kad Europos Komisija (EK) kiekvienam jaunuoliui rekomenduoja įgyti praktinės verslumo patirties dar prieš baigiant mokyklą – tokios investicijos į verslumo ugdymą pripažįstamos kaip didžiausia galima investicinė grąža visai Europai.

EK taip pat atkreipia dėmesį į tyrimų rezultatus, rodančius, kad 15-20 proc. jaunuolių, kurie dalyvauja verslo simuliacijos programose vidurinėje mokykloje, vėliau pasiryžta kurti savo verslą. 

Verslumo įgūdžiai praverčia net penktokams

P. Reut teigimu, ankstyvame amžiuje prasidedančios verslumo įgūdžių pamokos mokiniams suteikia ne tik verslumo pagrindų – ugdomas ir komandinis darbas, kūrybiškumas, kritinis mąstymas.

„Šie įgūdžiai padeda moksleiviams ne tik ugdyti gebėjimą generuoti idėjas, bet ir kartu analizuoti iššūkius bei rasti kūrybiškus sprendimus. Tai paruošia juos realiam pasauliui ir įkvepia tapti kūrėjais, o ne vien pasyviai naudoti technologijas“, – sako pašnekovė.

Siedama su antrepreneriška mąstysena ir šiuolaikiniais technologiniais įrankiais mokinius supažindinti dar jauname amžiuje, Inovacijų agentūra, kartu su Ekonomikos ir inovacijų ministerija, inicijavo skaitmeninio verslumo ugdymo programą 5-8 kl. moksleiviams.

Tuo tarpu vyresnių, 9-10 klasių mokiniams skirta kita programa „Drąsiau į verslą su DI“.  Vyresnių klasių moksleiviai pamokų metu mokomi identifikuoti rinkos problemas, atpažinti iššūkius ir paversti juos verslo galimybėmis, supažindinami su dirbtinio intelekto panaudojimo galimybėmis, padedančiomis ugdyti įgūdžius, reikalingus kuriant inovacijas ir ateities verslo sprendimus.

„Net jei mokiniai ir neplanuoja tapti verslininkais, šių pamokų metu jie įgyja gebėjimų, kurie yra itin svarbūs bet kurioje profesijoje – pamokos ugdo pasitikėjimą savo jėgomis, gerina ekonominio ir finansinio raštingumo žinias, motyvuoja veikti bei kurti komandoje ir ugdo sprendimų priėmimo gebėjimus“, – vardija P. Reut.

Viena iš programų – kasmet technologijų bendrovės „Samsung“ organizuojamas socialinės atsakomybės projektas „Solve for Tomorrow“, kurio metu moksleiviai iš visų Baltijos šalių ieško inovatyvių sprendimų tam tikriems iššūkiams įveikti.

Šiemet daugiau nei 200 mokinių komandų iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos siekia atrasti technologinius sprendimus, padėsiančius tapti geresniais mokiniais tikslingai pasitelkiant dirbtinio intelekto įrankius mokymosi procese.

Parašykite komentarą