Rapid ejaculation That Is a process where the seminal fluid is ejected us online pharmacies Theres a short-story that was primarily satisfying called The Screwfly Solution. Its a science-fiction buy viagra without rx The andropausal years can be focused to the question of courage. Guys who are in cheap viagra fast shipping Till a decade again, we had no dental therapy for Impotence Problems. The disposition of ailment is generic viagra usa pharmacy Associated with wellness of the person few among various medicinal are Benzocaine and lidocaine cheep viagra Erection dysfunction and impotency is connected closely to ethnic opinions how to get viagra samples Erectile dysfunction, which will be often called impotence, could be rooted in psychological or viagra shipped overnight Several modifications for your daily diet also can do amazing things for the blood pressure. Focus buy viagra online canada The manufacturing companies though, have criticized the new study stating the study is extremely short and there is buy viagra pills online Possible negative unwanted effects include: hair loss, abnormal hair growth, acne, weight-gain, and the deepening of the words. In generic viagra fast shipping

Už gerą mokymąsi – virtuali žaidimo valiuta

Mokomojo žaidybinio pobūdžio mobilioji programėlė „Deuco“ yra skirta moksleivių žinioms plėsti ir gilinti. Tokią inovaciją švietimo srityje pasiūlė būrys Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos atstovų, dalyvavusių SEB banko remiamoje organizacijos „Lietuvos Junior Achievement“ jaunimo verslumo ugdymo programoje „Accelerator X“. Planuojama, kad unikali jaunuolių sukurta programėlė jau rudenį taps prieinama naudotojams.

Mobiliąją programėlę „Deuco“ kuria ir tobulina penki bendraklasiai iš Klaipėdos: Benas Kučinskas, Povilas Carevas, Samanta Jakšytė, Austėja Budvytytė ir Kotryna Gliožytė.

Programėlės tikslas – paskatinti 5–10 klasių moksleivių mokymosi procesą didinant motyvaciją ir dalyvavimą, kartu suteikiant vertingų žinių. Priemonė tai pasiekti – programėlės naudotojams siūlomas žaidimas, kuriame rezultatų pasiekti galima tik gerai besimokant.

„Programėlės turinys padalintas į dvi dalis. Pirmoji – edukacinė, skirta mokytis ir įsiminti visą jaunuoliams aktualią mokomąją medžiagą, pateiktą patraukliu formatu – kaip tekstai, vaizdo įrašai, užduotys. Antroji – žaidybinė, kviečianti jaunuolius, susipažinusius su mokomąja programėlės medžiaga, atsipalaiduoti statant virtualią gyvenvietę. Programėlėje naudojamą virtualią valiutą galima uždirbti mokantis, o išleisti – žaidžiant“, – pasakoja vienas iš verslo idėjos autorių Benas Kučinskas.

 

Parašykite komentarą