Mokomojo žaidybinio pobūdžio mobilioji programėlė „Deuco“ yra skirta moksleivių žinioms plėsti ir gilinti. Tokią inovaciją švietimo srityje pasiūlė būrys Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos atstovų, dalyvavusių SEB banko remiamoje organizacijos „Lietuvos Junior Achievement“ jaunimo verslumo ugdymo programoje „Accelerator X“. Planuojama, kad unikali jaunuolių sukurta programėlė jau rudenį taps prieinama naudotojams.
Mobiliąją programėlę „Deuco“ kuria ir tobulina penki bendraklasiai iš Klaipėdos: Benas Kučinskas, Povilas Carevas, Samanta Jakšytė, Austėja Budvytytė ir Kotryna Gliožytė.
Programėlės tikslas – paskatinti 5–10 klasių moksleivių mokymosi procesą didinant motyvaciją ir dalyvavimą, kartu suteikiant vertingų žinių. Priemonė tai pasiekti – programėlės naudotojams siūlomas žaidimas, kuriame rezultatų pasiekti galima tik gerai besimokant.
„Programėlės turinys padalintas į dvi dalis. Pirmoji – edukacinė, skirta mokytis ir įsiminti visą jaunuoliams aktualią mokomąją medžiagą, pateiktą patraukliu formatu – kaip tekstai, vaizdo įrašai, užduotys. Antroji – žaidybinė, kviečianti jaunuolius, susipažinusius su mokomąja programėlės medžiaga, atsipalaiduoti statant virtualią gyvenvietę. Programėlėje naudojamą virtualią valiutą galima uždirbti mokantis, o išleisti – žaidžiant“, – pasakoja vienas iš verslo idėjos autorių Benas Kučinskas.