Nors iki šiol vis dar gajus stereotipas, kad turguje dažniau lankosi vyresnio amžiaus žmonės, realybė yra kitokia. Tyrimų rezultatai rodo ir patys prekybininkai pastebi, kad jaunimas taip pat mėgsta apsilankyti senas prekybos tradicijas turinčiuose turguose.
Vieno didžiausių ir moderniausių šalyje Centrinio Kauno turgaus atstovas Jonas Plenta sako, kad nemažą dalį turgaus lankytojų sudaro jauni žmonės.
„Įvairių tyrimų duomenimis lankytojai nuo 18 iki 35 metų pas mus sudaro apie 40 proc. visų pirkėjų. Tiesą sakant, jauni žmonės visada buvo reikšminga turgaus pirkėjų dalis. Vieni seka tėvų pavyzdžiu ir mėgsta apsipirkti turguje, daug kas turguje ima ieškoti šviežesnių natūralesnių produktų kai sukuria šeimas ir susilaukia vaikų.
Nemažai jaunų žmonių turgaus pirkėjų gretas papildė prieš keletą metų kilęs ekologiškų maisto produktų bumas, o dabar lankytis turguje neretai jau yra ir stiliaus bei mados reikalas. Nes čia dažnai galima rasti tokių produktų, kurių kitose prekybos vietose sunku rasti“, – pasakojo pašnekovas.
Pasak jo, pastarieji lankosi turguje veikiančiose krautuvėlėse, kuriose gali įsigyti šviežiai spaustų aliejų, retų mūsų šalyje prieskonių, padažų, išskirtinių arbatos, kavos ar natūralaus cukraus rūšių, rytietiškų saldumynų.