Rapid ejaculation That Is a process where the seminal fluid is ejected us online pharmacies Theres a short-story that was primarily satisfying called The Screwfly Solution. Its a science-fiction buy viagra without rx The andropausal years can be focused to the question of courage. Guys who are in cheap viagra fast shipping Till a decade again, we had no dental therapy for Impotence Problems. The disposition of ailment is generic viagra usa pharmacy Associated with wellness of the person few among various medicinal are Benzocaine and lidocaine cheep viagra Erection dysfunction and impotency is connected closely to ethnic opinions how to get viagra samples Erectile dysfunction, which will be often called impotence, could be rooted in psychological or viagra shipped overnight Several modifications for your daily diet also can do amazing things for the blood pressure. Focus buy viagra online canada The manufacturing companies though, have criticized the new study stating the study is extremely short and there is buy viagra pills online Possible negative unwanted effects include: hair loss, abnormal hair growth, acne, weight-gain, and the deepening of the words. In generic viagra fast shipping

Mokiniai naudoja „ChatGPT“ namų darbams atlikti ar rašiniams rašyti

Generatyviojo dirbtinio intelekto (GDI) plėtra transformuoja ne tik verslo, bet ir švietimo sektorių. Plagiato prevencijos sistemos, vienijančios prekės ženklus „Oxsico“ ir „PLAG“, iniciatyva atlikta Lietuvos gimnazistų apklausa atskleidė, kad absoliuti dauguma (85 proc.) moksleivių yra girdėję apie „ChatGPT“ ar „Bard“.

Iš pastarųjų, daugiau nei trys ketvirtadaliai (79 proc.) naudoja šiuos įrankius mokymosi procese, o 68 proc. – namų darbams atlikti ar rašiniams rašyti.

Tyrimų bendrovės „Vilmorus“ šių metų rugsėjo mėnesį vykdyta apklausa parodė, kad didžioji dauguma mokinių aktyviai bando dirbtinio intelekto įrankius mokymosi procesui palengvinti. Apklausus 504 mokinius iš 63 Lietuvos gimnazijų paaiškėjo, jog daugiau nei pusė (52 proc.) apie GDI sprendimus girdėjusių apklaustųjų jais naudosis ir ateityje, o nesinaudos tik 13 proc.

GDI įrankių taikymas tarp šiuos įrankius žinančių mokinių išlieka panašiame lygyje visoje Lietuvoje. Beveik visi (94 proc.) apklausoje dalyvavę Vilniaus miesto gimnazistai pažymėjo, kad yra bent kartą išbandę GDI įrankius. Panašūs rezultatai fiksuojami ir likusioje Lietuvoje: Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje tokių mokinių yra 74 proc., tiek pat ir kituose miestuose, o kaimo ir miestelių vietovėse šis skaičius siekia 78 proc.

„Apie „ChatGPT“ kalbame jau beveik metus ir girdime įvairių vertinimų: vieniems tai revoliucinis įrankis, o kitiems – dar vienas technologijų mados etapas. Kadangi dirbame švietimo srityje ir kuriame šiam sektoriui skirtus produktus, nusprendėme atsiriboti nuo išankstinių vertinimų ir pažvelgti į skaičius: išsiaiškinti koks yra dirbtinio intelekto įrankių paplitimas Lietuvos mokyklose. Reikia pripažinti, kad prieš atliekant tyrimą turėjome nuomonę, jog dalis mokinių aktyviai naudojasi „ChatGPT“ ir panašiais įrankiais. Visgi galutiniai rezultatai šiuos lūkesčius smarkiai viršijo. Nesitikėjome, kad tiek daug gimnazistų juos naudoja namų darbams ruošti ar rašiniams rašyti“, – teigia startuolio „Oxsico“ vadovė Kotryna Tomkevičiūtė.

Konferencija, kurios metu buvo pristatyti išsamūs tyrimo rezultatai dėl mokinių naudojimosi generatyvinio dirbtinio intelekto įrankiais. Vilnius. Nuotraukoje Kotryna Tomkevičiūtė. (Greta Skaraitienė/BNS)

Parašykite komentarą