25-iose mokyklose Skaitmeninės etikos centras (SEC) organizavo paskaitas, kuriose dalyvavo arti 1000 moksleivių. Kiekvienam dalyviui buvo skirtos dvi pamokos, kurių metu pristatytas ir diskutuotas technologijų naudojimo įpročių poveikis sveikatai, nuotaikai, pasiekimams.
„Nors keistis nėra lengva, beveik pusė (43 proc.) grįžtamąjį ryšį suteikusių moksleivių (tokių buvo 255) pažymėjo, jog laiko technologijoms nori skirti mažiau, – sako projektą įgyvendinusio Skaitmeninės etikos centro vadovė, lektorė Rasa Jauniškienė. – Iš 12-kos mūsų pasiūlytų sveikų skaitmeninių įgūdžių moksleiviai teigė ketinantys išmėginti vidutiniškai po keturis.“
Populiariausi pasirinkimai tarp 5-12 klasių Kauno jaunimo: valgysiu be ekranų (44 proc. respondentų), išjungsiu bent keletą internetinių pranešimų ir tikrinsiu juos tada, kai nuspręsiu pats (44 proc.) nedalyvausiu pykčio ir patyčių diskusijose (39 proc.), pasistengsiu atidėti pirmąjį rytinį kontaktą su telefonu (38 proc.), miegosiu be telefono (38 proc.), stebėsiu, kiek laiko pramogoms praleidžiu su ekranais (35 proc.), išnešiu telefoną į kitą kambarį, kai reikės susikaupti (34 proc.).